Schemalagd utbildning

Med schemalagd utbildning menar vi öppna kurser i våra lokaler. Vårt Kursschema visar vilka kurser som vi för närvarande har schemalagda.
Via vårt kontaktformulär anmäler du dig. Därefter får du en bekräftelse att vi tagit emot din Kursanmälan.

Cirka 10 dagar innan kursstart får Du en Kursinbjudan, med information om hur du tar dig till vår kurslokal och annat du kan behöva veta. Samtidigt skickar vi en faktura på kursavgiften.

COBOL kursschema

Vid avbokning av redan bokad kursplats är denna avgiftsfri fram till 2 veckor före kursstart. Vid avbokning senare än 2 veckor före kursstart kommer vi att fakturera hela avgiften. Kursplatsen kan användas av någon annan i ditt företag vid detta eller senare kurstillfälle. Det enda Du behöver göra är att skicka ett meddelande via vårt kontaktformulär här på cobolskolan.se.

Vid våra schemalagda kurstillfällen ingår alltid förtäring och lunch.
Har du några frågor så kan du använda dig av vårt kontaktformulär, så hör vi av oss.